Läsdags

Igår var jag och hämtade ut ett litet paket som innehöll två stycken pocketböcker. Den första boken som jag började med i somras gick lite långsamt, inte pga innehållet utan kanske för att det varit just sommar. Man har pysslat med så mycket annat. Men nu kände jag att jag måste hinna läsa bok nummer två innan november för då har ju film nummer två premiär. Så jag beställde bok två och tre på samma gång. Nu när hösten gjort sitt antågande så kanske det kan bli lite mer tid för läsning.


Kommentarer
Postat av: Emma

Halloj! Vad är detta?? Har jag gått i flera månader och missat att du har en blogg? Superfina bilder, ni verkar ha så fint hemma! Och grattis till förlovningen! Vad roligt! :-D Och lyllo som har 3 böcker kvar!! avis.... ;-) kram kram!

2009-09-30 @ 14:46:21
URL: http://emmaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0