Skippa Fullerö

Va ut till Fullerö Handel igår (en inredningsbutik utanför Uppsala). Men jag förstår inte varför jag ska envisas med att åka dit, jag blir lika besviken varje gång. Jag har nämnt det förr men jag gör det igen. Han som har det där stället måste ju ha fått storhetsvansinne. Det byggs ut och det byggs ut. Men det blir ju bara sämre och sämre. De har inget sinne för inredning känns det som. Komiskt eftersom det är just det de jobbar med. Det är så mycket saker överallt. Trångt. Rörigt. Ingen inspiration för fem öre!
Vore jag Sverker i Plus så skulle jag kasta butiken i soptunnan.

Men det skulle va kul att jobba där några veckor och styra upp allting!

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller med dig!

Dom har mycket fint men det är så dålig exponering att man oftast kommer därifrån tomhänt!

Mycket synd för det finns ju potential!

Kram

2009-09-21 @ 15:53:36
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Tack snälla :) jag har ju länge haft en super ful blogg men är inte så händig på blogga Din är kanon fin := ) Ser proffsig ut

2009-09-21 @ 19:58:12
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0