Ledsen

Några av er vet nog vad som hänt, andra kanske har anat. Det är i alla fall så att jag har blivit lämnad av min pojkvän/sambo. Så livet är inte lätt just nu, man har liksom tappat lusten till det mesta.
Det är svårt när man varit tillsammans så pass länge och nu inse det faktum att det är slut. Man väntar på att någon ska väcka en ur sin mardröm. Men det sägs ju att tiden läker alla sår, så någon dag ska jag förhoppningsvis må bra igen. Är så hemskt bara att man inser allt när det är försent, hade jag vetat att det skulle gå såhär långt så hade jag gjort något åt saken tidigare. Viljan och kärleken har alltid funnits där men tyvärr inte orken. Hade man löst grundproblemet i tid så hade det kanske inte behövt sluta såhär. Men det är något jag kommer få leva med, kanske att jag kan ta lärdom av det i framtiden..
Att man kan älska en person så otroligt mycket, men att omständigheter i ens liv gör att man inte visar det tillräckligt.. Vetskapen om att jag har fått hans känslor att svalna bara för att jag gått och mått dåligt över något som inte ens har med oss att göra egentligen, men inte vågat prata om det, det känns verkligen hemskt.

För er inredningstokiga så kan jag säga att det nog inte blir så mycke Hemma Hos bilder på ett tag. Jag kommer flytta hem till mina föräldrar i jakten på nytt jobb. Men när jag väl har fått det, då får ni hänga med mig i sökandet efter den perfekta bostaden! Då kanske jag även har börjat se ljuset i tunneln.

KRAM på er!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Nej vad tråkigt, vet inte vad jag ska skriva för jag blir så ledsen när jag läser det här... Hoppas att du får tid att bryta ihop för att sedan komma tillbaka. Ta hand om dig!



Massor av varma kramar

2010-04-26 @ 18:30:47
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com/
Postat av: Helen// (cbaqke på Styleroom)

Förstår att allt känns hopplöst i nuläget o säkert ett bra tag framöver......men allt vänder, även om man inte tror det....o ofta kommer det SÅ annorlunda utmaningar o upplevelser som man kanske aldrig skulle fått va med om annars.....t.o.m så att man efter en tid kan se mer o mer positivt på tillvaron igen!!

Jag har följt Din blogg o tycker den är SÅ bra, även om jag inte kommenterar så flitigt!

Kramisar//helen

2010-04-26 @ 21:47:35
Postat av: Linda

Hej. Jag vill bara säga att jag vet vad du går igenom. Jag blev lämnad i höst efter 12 års förhållande och det går inte med ord att beskriva känslan som fanns inom mig. Sårad, ledsen, arg...Jag bestämde mig för att flytta och med tiden lade sig den värsta sorgen och idag mår jag äntligen bra. Det låter patetiskt ibland att säga att tiden läker alla sår men idag förstår jag mig på dom orden.



Jag har följt din blogg ett tag och ditt hem inspirerar min nya bostad:-)



Ta hand om dig och tillåt dig sörja - det kommer att lätta med tiden.



Varma kramar från Norrländskan!

2010-05-03 @ 21:19:49
Postat av: Anna

Har också gått igenom samma sak som du. Min sambo lämnade mig helt plötsligt i december förra året. Första veckorna var varje dag en kamp för att överleva, men så småningom började det vända. Har aldrig känt mig så stark som nu och det kommer du också att göra! Tack för en bra blogg!

2010-05-07 @ 00:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0