Dåligt...

..väldigt dåligt med uppdatering... Tror inspirationen har runnit med regnet ner i stadens avlopp.
Jag är så trött på detta regn! *morr* Igår skulle jag och en kompis gå på Lars Winnerbäck i Långholmsparken i Stockholm. Vi kom dit nästan helt genomblöta efter att ha promenerat från tunnelbanan... Nej vi hade inget paraply för det skulle man ju ändå inte få ta med sig in på konsertområdet. En snäll kille gav oss dock varsin regnponcho när vi kom till entrén!

Så stod vi där med våra orangea regnponchos och ballerinaskor/sandaler i LERAN och frös.. Kanonkul! 1 av 5 toasts.

Efter 1½ timme, när vi redan hunnit med ett mindre klädombyte inne på en bajamaja, bestämde vi oss för att ge upp! Inte värt det att få lunginflammation eller nå annat skit... Sorry Lars!

Hans låt "Från kylan in i värmen" hade suttit fint!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej har en fråga som jag hoppas att du kan ge svar på. Den lampan By Rydéns Planet har jag funderat på att köpa ett tag, men oroar mig hela tiden att man kommer sitta i soffan och störa sig på att det speglar sig en massa i den. Hur upplever du den? Tacksam för svar. mvh emelie

2010-08-10 @ 00:54:57
Postat av: Sandra-Inreda med mera

Emelie: Jag stör mig inte på lampan när det gäller speglingar, att ljuset reflekteras..etc.

Men däremot tycker jag inte riktigt att lampan håller den kvalité som den borde med tanke på priset. Man ska ju skruva på de runda plattorna på pinnarna å drar man åt lite för hårt så blir det märken på plattorna. Sen på min lampa så har den koppen i taket som ska dölja sladden pajat på nåt vis så den åker ner på vajern hela tiden.

Men förhoppningsvis kanske de har hunnit göra lite förbättringar på den sen den först kom i produktion.

Lycka till med ditt lampval :)

//Sandra

2010-08-10 @ 17:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0