Walking closet

En stor och rymlig garderob med plats för kläder, skor, väskor och andra accessoarer är nog drömmen för många, så även för mig. Jag skulle vilja ha ett rum som låg innanför sovrummet där man kunde förvara allt, inte bara kläder. Jag pratar om handdukar, påslakan, dammsugaren, städprylarna, ja det mesta helt enkelt. Allting skulle vara i ordning, var sak på sin plats, på en av väggarna skulle det sitta en stor spegel och mitt i rummet skulle det stå en klädd pall där man kunde sitta och filosofera över vilka kläder man ville ha för dagen...


Bilder: Leva & Bo


Hur ser din drömgarderob ut?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja,drömma kan man..riktigt snygg walk in..tapeten var helt underbar.Hoppas du får en trevlig söndag,kram kram!

2010-03-21 @ 08:50:56
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: Caroline

Ooo, jag önskade att vi hade en ljus och rymlig walk in closet som rymde ALLT! Har kikat på den där serien för att ha i sovrummet, gillar den.



Har du gula Kivi inför påsken eller är det den accentfärgen du kör på nu? Har du inte några bilder på påskpyntet om du fått upp något ännu?:)



Kram kram

2010-03-21 @ 17:43:36
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com/
Postat av: Simona

nu har jag kört igång en tävling på min blogg om du är intresserad så kolla gärna in den:D och följ gärna mig på bloglovin så missar du inga andra tävlingar eller roligheter tack på förhand:D

2010-03-29 @ 23:05:27
URL: http://simonabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0