Update!

Extremt dålig uppdatering. Har inga bra ursäkter att komma med heller.
I allafall, det händer inte så värst mycket här hemma i dagsläget. Jag har börjat packa ner en hel del grejer i flyttkartonger. Såg på en lapp i trapphuset att de ska ställa en container ute på gården i några dagar - Perfekt läge att kasta en massa skit man ändå inte vill ha med sig i flytten. Å källaren är proppfull med sånt!

Igår var jag till IKEA och beställde min nya soffa och schäslong. Det blev Arild i vitt läder/skinn.
Leverans blir runt den 9e december så jag kommer få leva utan soffmöbler ett tag men det ska nog funka :)

Igår var det också exakt två veckor tills jag får tillträde till den nya lägenheten, alltså bara 13 dagar idag :)


Såg ni Pensionärsjävlar igår på 5an? Sååå roligt, guuu va jag skrattade! Om ni inte har sett det så bänka er framför tvn på måndag kl 22.00 nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0