Att falla 200km/h...

det är en upplevelse det! Jag och 3 andra var till Västerås idag och hoppade fallskärm. Bra häftigt! Det konstiga var att jag aldrig blev nervös. Var bombsäker på att jag skulle bli det när planet närmade sig 4000 meters höjd men NEJ :)
Å helt plötsligt vart det min tur att falla ut, man hann liksom inte riktigt tänka efter! Det var en härlig känsla när man föll fritt men det va jäkligt kallt däruppe, tydligen nån/nåra minusgrader, så hela skallen vart som iskall på nå konstigt vis. Sen vecklades fallskärmen ut och vi svävade så härligt å långsamt neråt!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh va häftigt!! Vilken upplevelse! Men jag hade nog varit så nervös att jag nästintill kissat på mig, haha.



Kram på dig

2010-09-19 @ 21:05:03
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0